Umowy

Jak podpisać umowę:

  • prosimy odwiedzić nas osobiście bądź skontaktować się z nami telefonicznie w celu ustalenia szczegółów oraz dogodnego terminu podpisania umowy
  • za pośrednictwem faxu, e-maila lub poczty złożyć wniosek o zawarcie umowy wraz ze scanami wymaganych dokumentów. Przygotujemy odpowiednią umowę i skontaktujemy się z Państwem by ustalić dogodny termin  podpisania umowy.

 Dokumenty niezbędne do zawarcia umowy:

Klienci indywidualni:

  • dokument tożsamości
  • dokument potwierdzający prawo do użytkowania nieruchomości

Klienci biznesowi:

  • dokument potwierdzający prawo do użytkowania nieruchomości
  • potwierdzenie nadania numeru NIP
  • aktualny odpis KRS lub wpis do Rejestru
  • dokument tożsamości osoby (osób) uprawnionej do reprezentacji

Dokumenty niezbędne do zmiany umowy:

  • dokument potwierdzający zasadność (konieczność) zmiany umowy

Zlecenie jednorazowe na wywóz odpadów/wynajem pojemnika (kontenera)

  • prosimy wypełnić i dostarczyć do Spółki, osobiście bądź przy pomocy elektronicznych środków komunikacji (e-mail, fax) formularz

Przyjmowanie odpadów przez PSZOK