Jak podpisać umowę:
- prosimy odwiedzić nas osobiście bądź skontaktować się z nami telefonicznie w celu ustalenia szczegółów oraz dogodnego terminu podpisania umowy
- za pośrednictwem faxu, e-maila lub poczty złożyć wniosek o zawarcie umowy wraz ze scanami wymaganych dokumentów. Przygotujemy odpowiednią umowę i skontaktujemy się z Państwem by ustalić dogodny termin podpisania umowy.
Dokumenty niezbędne do zawarcia umowy:
Klienci indywidualni:
- dokument tożsamości
- dokument potwierdzający prawo do użytkowania nieruchomości
Klienci biznesowi:
- dokument potwierdzający prawo do użytkowania nieruchomości
- potwierdzenie nadania numeru NIP
- aktualny odpis KRS lub wpis do Rejestru
- dokument tożsamości osoby (osób) uprawnionej do reprezentacji
Dokumenty niezbędne do zmiany umowy:
- dokument potwierdzający zasadność (konieczność) zmiany umowy
Zlecenie jednorazowe na wywóz odpadów/wynajem pojemnika (kontenera)
- prosimy wypełnić i dostarczyć do Spółki, osobiście bądź przy pomocy elektronicznych środków komunikacji (e-mail, fax) formularz
Przyjmowanie odpadów przez PSZOK
- regulamin PSZOK
- oświadczenie